Nem csak a Justice League-et, a játékosbázist is kinyírta a Suicide Squad

Nem csak a Justice League-et, a játékosbázist is kinyírta a Suicide Squad

Konkrétan még a The Division 2-vel is többen játszanak, ami teljesen felfoghatatlan a számunkra.

Mivel tudjuk, hogy az lesz a bevezető mondat olvasása után a legelső kérdés, hogy jó, akkor mégis mennyien játszanak manapság a The Division 2-vel, hadd válaszoljuk ezt meg gyorsan: ha fognánk mindenkit és egy helyre költöztetnénk őket, akkor ma Magyarországon vajmi kevés esély lenne rá, hogy várossá nyilvánítanák Clancyfalvát. Ugyanis a Steamcharts szerint csak a jobb napokon sikerül az Ubisoft játékának megugrania azt, hogy 4 ezer fölé kússzon az egyidejű játékosbázisa. És akkor ehhez képest a néhány hete érkező Suicide Squad: Kill the Justice League a kanyarban sincs!

Persze a steames statisztikákban nincsen benne mindenki, mert konzolokon, valamint más PC-s platformokon is elérhető a játék. De valószínűleg senki sem fog vitát kezdeményezni amiatt, hogy a Steam mennyire jó mérőeszköz egy játék népszerűsége kapcsán, amikor ez messze a legnagyobb bázissal rendelkező videójátékos bolt a világon. Ebből kiindulva nem nehéz elfogadni azt sem, hogy itt van a legnagyobb potenciál arra, hogy valamit sokan játszanak. Elég csak megnézni mondjuk a Palworld sikerét.

Ezeket olvastad már?

Ehhez képest, ha felmegyünk a Steamchartsra, akkor rögtön olyan érzésünk támad, mintha Metropolis helyett Csernobilban játszódna a Suicide Squad: Kill the Justice League. Ráadásul itt most nem a S.T.A.L.K.E.R.-es niche, de népszerű játék értelmezésre gondolunk. Sokkal inkább a Call of Duty-s klasszikus, azaz az „ötvenezren éltek itt, most pedig egy szellemváros” mondat a hasonlatunk alapja.

Ugyanis a rajt környékén is csak 13 459-es egyidejű játékosszám csúcsot hozott össze a Rocksteady játéka a Steamen. Manapság – alig pár héttel a megjelenés után – örömteli, ha 500 és 1 000 közé jut a Suicide Squad: Kill the Justice League ezen statisztikában. Mint a kritikánkban is olvasható, nem ez a szuperhősös videójátékok következő messiása. De azért nem is annyira béna, mint a Skull and Bones. Szóval azt gondolhatnánk, hogy DC-karakterekkel ennél nagyobb közönséget lehet megszólítani és mégsem. Már most a kutyát sem érdekli, hiába ígérnek rengeteg tartalmat a fejlesztők a jövőben.

Kövess Minket!



Gamer szótár