A Rayman 3: Hoodlum Havoc Unreal Engine-es változata visszaadta a remake-ekbe vetett hitünket.
A folytatások, a remasterek, a remake-ek korában nehéz izgatottnak lenni, mert általában pont azok a játékok késnek éveket vagy nem valósulnak meg sohasem, amelyeket a leginkább látni szeretnénk. Ki ne akarna Splinter Cellt tolni 2024-ben? Vagy jöhet egy kis KOTOR remake? Esetleg egy Prince of Persia: The Sands of Time esne jól mai köntösben? Dead Space 2?!
Ne is reménykedj! Évek óta csak a mézes madzagot húzzák az orrunk előtt a kiadók, aztán a kanyarban sincs egyik sem. Éppen ezért meglepő, hogy egyre gyakrabban a rajongóknak kell a nyakukba vennie a régi játékokat, hogy a mai kor követelményeihez igazítva, felhúzott grafikával, jobb irányítással újra játszhatóvá tegyenek egy-egy szebb napokat is megélt gyerekkori kedvencet. Csak hogy két példát mondjunk ilyen vállalkozásokra: íy járt a Need for Speed két legendás epizódja, az Underground 2 és a Most Wanted is. Most pedig csatlakozott a sorba a Rayman 3: Hoodlum Havoc.
Ezeket olvastad már?
A Rayman 3 2003-ban jelent meg, tehát egyáltalán nem mai csirke. Ennek ellenére még a mai napig szórakoztató a platformer. Elsőre lehet furcsának tűnhet a játék azoknak, akik az újabb Rayman Legends-játékokhoz szoktak hozzá, hiszen itt 2D-s helyett 3D-s térben mozoghatunk. De talán pont emiatt jobban is látszott rajta a kora, mint a 2000-es évek elejéről származó vetélytársain.
A Marked as Unreal nevű csatornát üzemeltető Mark Holubowski által készített felújítás az Unreal Engine-ben készült, és igazából egy tetőtől talpig új játék hatását kelti. Az alábbi közel kilenc perces videóban pedig átvezetőtől kezdve a játékmenetig mindent láhattok belőle. Miután mi megnéztük, az volt az első reakciónk, hogy hol a letöltő gomb? De sajnos egyelőre még nem játszhatunk vele, szóval a válasz az, hogy sehol.
A nosztalgiázóknak azért bedobunk még a végére egy összehasonlító videót, amiben láthatjátok, hogy milyen volt az eredeti és milyen lett ahhoz képest az Unreal Engine-es változat: