Mik azok a figurák a Haas F1-es autóin Szingapúrban?

Mik azok a figurák a Haas F1-es autóin Szingapúrban?

A MoneyGram Haas F1 Team és az ATLUS bejelentették partnerségüket a Formula 1 szingapúri nagydíj idejére.

A MoneyGram Haas F1 Team örömmel jelenti be új partnerségét a Metaphor: ReFantazioval, az ATLUS várva várt szerepjátékával, mely a szeptember 22-i Formula-1 szingapúri nagydíjat követően jelenik meg – írja közös sajtóközleményében a két cég.

Az új fantasy szerepjáték az amerikai Formula 1 csapattal kötött partnerségében azonnal aktivizálódik, hogy elhozza a játék szórakoztató elemeit a verseny szerelmeseinek. A Metaphor: ReFantazio logója Nico Hülkenberg és Kevin Magnussen autójának orrán díszeleg majd a szingapúri nagydíj ideje alatt. A logó a játékból ismert Hulkenberg karakterét ábrázolja Hülkenberg autóján (habár kettejük között nincs kapcsolat) és a főhőst Kevin Magnussen járművén.

Irvin Ducournau, az ATLUS marketing igazgatója a következőket mondta a partnerségről:

„Túllendülni a félelmen és a szorongáson: ez a fő motívuma a Metaphor: ReFantazionak, és Nico Hülkenberg és Kevin Magnussen autóján is ez köszön vissza. A pilóták – akik képesek a lehetetlenre – tökéletesen visszaadják azt, amit a játék sugall, hiszen a játékosok a lehetetlennek tűnő kihívásokkal is szembe szállnak a Royal Tournamentben, hogy végül elnyerhessék a koronát.”

A MoneyGram Haas F1 Teammel való együttműködés a szingapúri nagydíj előtt természetesnek tűnt, hiszen a Formula 1 nagy tétű, feszült mivolta tökéletesen illeszkedik a játék kompetitív választási mechanizmusához, ahol a játékosok saját versenyükben gyűjtenek támogatókat a győzelemért.”

„Nagyon hálásak vagyunk a MoneyGram Haas F1 Teamnek a kollaborációért és a legjobbakat kívánjuk Niconak és Kevinnek a hamarosan induló versenyen Szingapúrban.”

Mark Morrell, a MoneyGram Haas F1 Team marketing igazgatója pedig a következőket osztotta meg a nyilvánossággal:

„Nagyon örülünk, hogy csatlakozhattunk az ATLUS csapatához, hogy promotáljuk a Metaphor: ReFantaziot az eheti szingapúri versenyen.”

„A várva várt játék fantasztikusan néz ki és benne van az a sebesség, feszültség és izgalom, amit a hétvégi futamtól is várunk. Ez az első ilyen partnerségünk és izgatottan várjuk, hogy megoszthassuk a verseny szerelmeseivel a Metaphor: ReFantazio izgalmas világát.”

A Persona 3, 4 és 5 alkotóitól: az ATLUS legújabb játéka egy nagyszabású útról szól, ahol csapatod igyekszik megtörni az átkot, ami Euchronia Egyesült Királyságán ül. A Metaphor ReFantazio 2024. október 11-én jelenik meg Xbox Series X|S, PlayStation 4 és PlayStation 5 konzolokra, valamint Windows-ra és Steamre. A dobozos kiadás PlayStation 5 és Xbox Series X konzolokra jelenik meg idén október 11-én. További információért látogass el a hivatalos webhelyükre.

Borítókép: ATLUS és MoneyGram Haas F1 Team

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár