Sokan féltek a Battlefield 6-tól, mert az előző rész a legtöbbek szemében kudarcot vallott, azonban az új felvonás végül kijavította az elődök hibáit, és újra sikeres pályára állította a franchise-t, de persze akadnak még csiszolandó területek.
Jött, látott és sokak szerint – főleg a számok illetően – győzött a Battlefield 6, bár a REDSEC névre keresztelt battle-royale-tól nem dobtak hátast rajongók, és a kampányba is bele lehet állni, mégis úgy tűnik kellően szórakoztató és remek élményt nyújt a hatodik felvonás. Van azonban egy olyan probléma, amely már a megjelenés óta megkeseríti a játékosok életét. A recoil (vagyis a puskák visszarúgása) és a szórás, továbbá a fegyverek érzékenység olyan szinten meg tudja borítani a gunplayt, hogy a közösség egy ideje már csake egyetlen dolgot szeretne látni a játékban, ha végre kijavítanák ezeket. A jó hír az, hogy a fejlesztők is pontosan látják a gondot, és most végre meg is szólaltak ügyben. A kevésbé jó hír, hogy ez nem az a fajta bug, amit kisebb frissítéssel meg lehet oldani. Florian Le Bihan, a Battlefield 6 vezető dizájnere szerint „100%-ban meg lesz javítva” a visszarúgás, de a probléma annyira összetett, hogy idő kell nekik hozzá – közben persze készülnek pár ideiglenes megoldással, hogy legalább enyhítsék a helyzetet.
A játékosok szerint jóval erősebb, hektikusabb és randomabb a fegyverek visszarúgása a Battlefield 6 nyílt bétája óta, és a véleményüket nem is rejtették véka alá, ám egyelőre még nem érkezett segítség a fejlesztőktől. Le Bihan X-en reagált egy játékos kiakadására, és ekkor árulta el, hogy már dolgoznak a hosszú távú megoldáson. A javítás időbe telik, de addig is jön pár átmeneti fix, ami enyhíti a problémát. A rajongók egy része azt szeretné, ha a recoil nagyjából azon a szinten lenne, amilyen az open beta alatt volt. Neked mi a véleményed?
Borítókép: Steam