A GamesCom Blizzard közvetítésén tartott QnA-t a játék vezető fejlesztője és a legendás profi e-sportoló.
A héten tartott GamesCom tele van jobbnál-jobb Blizzard eseményekkel, az Overwatch leendő pályájához kaptunk is már egy kis videót és előzetest is. Ha lemaradtatok volna, az alábbi cikkünkben tudjátok megtekinteni Junkertown szépségeit.
Lehull a lepel, a Junkertown a következő Overwatch pálya
A Gamescom keretein belül a Blizzard véget vetett a találgatásoknak. Új Escort map érkezik.
Természetesen az Overwatch világ hírességei, profi játékosok és vezető játékfejlesztők is képviseltetik magukat az eseményen. A tegnapi műsorblock keretein belül a világ leghíresebb OW játékosa, Brandon "Seagull" Larned és Scott Mercer, a játék fejlesztési igazgatója bemutatták Junkertown-t a nagyközönségnek és időközben egy kérdezz felelek adást is összehoztak. Ezekből csemegéztünk most nektek:
Spectator mód
A játék e-sport részének egyik különösen érzékeny témája a spectator mód. Az Overwatch rajongók nagy része nem elégedett a jelenlegi rendszerrel, mivel a gyors tempó miatt nehezen lehet követni a történéseket és egy összecsapás az avatatlan szemek számára csak hatalmas káosznak tűnik. Mercer viszont kifejtette, hogy gőzerővel dolgoznak az új User Interface-en és a spectator mód javításán. A tervük az, hogy a Blizzconra megcsinálják a rendszert, csapatonként válaszható körvonal színeket adnak a karaktereknek, illetve egy replay módot is szeretnének a meccsek könnyebb elemzése céljából.
Hősök és játékmenet
Változások várhatóak a respawn időtartamban, a projekten pedig az egész gárda gőzerővel dolgozik. Doomfist szerintük jól sikerült, nincs probléma az egyhites képességgel és ha élesbe lépnek a hitbox változtatások, nem is szeretnének többet hozzányúlni. Mercy viszont átdolgozásra kerül majd a jövőben D.Va-val egyetemben.
Nerfelik a Defense Matrixet, de buffolják a sebzést - várható D.Va változások
Egy fórumbeszélgetésbe trollkodta be az egyik fejlesztő a várható D.Va változásokat, ha minden igaz, akkor nagy pofont kap a Dive meta.
Matchmaking
A legfontosabb kérdés a témában az MMR reset volt, mivel a közösség jó része úgy gondolja, sokan túlságosan magasra kerültek a Blizzard jóvoltából. Erre a problémára született az az ötlet, hogy nullázódjon le mindenkinek a meglévő MMR-je és mindenki kezdje tiszta lappal a dolgot. Az ötletet, bár Seagull preferálná, Mercer egyértelműen elutasítja, mivel úgy vélik a fejlesztői csapattal, hogy totális botrány alakulna ki a reset miatt.
Kompetitív Mód
A közösségi nyomás ellenére, nem látják szükségesnek a totális Solo Que bevezetését, de a Death Match kompetitív módba való integrálása egy reális opció. A jelenlegi Decay rendszer nekik sem tetszik, de más módot nem nagyon látnak a játékos "büntetésére", ha az nem játszik. A map szavazást a kevés helyszínre való tekintettel még nem akarják bevezetni.
További érdekességek:
- A csalókat és a trollokat folyamatosan figyelik, az OTP játékosokkal együtt.
- A büntetések nagyobb hangsúlyt kapnak majd és sokkal kevesebbért is jár majd a perma.
- Évente 3-4 hős fog érkezni, nem érzik azt, hogy rohanniuk kellene.
- A map készítő-t szeretnék berakni a játékba, azonban technikai akadályokba ütköznek még.
Tetszenek a változtatási tervek? Vagy inkább másba nyúlnátok bele?