Hearthstone szerű disenchant rendszer kellene az Apex Legendsbe is!

Hearthstone szerű disenchant rendszer kellene az Apex Legendsbe is!

A játék bármennyire is jó, a Respawn fejlesztőinek még sokat kell csiszolniuk a részleteken. 

A néhány héttel ezelőtt érkezett Apex Legends jött, látott és szó szerint letarolta a világ játékostársadalmát, mivel merőben új szemszögből nyúlt hozzá a battle royale stílushoz. Ráadásul egy igencsak jól összerakott programról van szó, aminek sikerült tanulnia az elődei hibáiból. Természetesen a játék egyáltalán nem tökéletes, –vannak például stabilitási és optimalizálatlansági problémák–, ráadásul nemrég kiderült, hogy Pathfinder hitboxa jóval nagyobb, mint a többi legendáé, ami komoly hátrányt jelenthet a vele csatába indulóknak.

A Respawn egyébként szerencsére különösen odafigyel a játékosbázis visszajelzéseire, mivel valószínűleg ők is tudják, hogy megtalálták az aranytojást tojó tyúkot, –plusz mint már említettem, szeretnének tanulni a PUBG, vagy mondjuk a CoD Blackout hibáiból. Emiatt a játékosbázis előszeretettel ad visszajelzést az Apexről, legyen szó apró finomításokról, komolyabb hangvételű átalakításokról vagy a Mozambique shotgun végérvényes törléséről. 

Nemrég egy Royal_Raze nevű játékos például azzal hozakodott elő, hogy igazán kaphatnánk egy disenchant rendszert, ami lehetőséget nyújt a nemkívánatos vagy nem tetsző skinek –legyen szó akár fegyverről, hőskinézetről, vagy egyéb kozmetikai cuccról– betörésére crafting metalnak. Sokak számára a koncepció ismerős lehet, hiszen a Blizzard Hearthstone kártyajátéka is hasonló rendszert használ, aminek segítségével az értéktelen lapokat ha csökkentett áron is, de újra tudjuk hasznosítani. 

Tegye fel a kezét az, aki nem törne be azonnal egy Mozambique skint 600 crafting metalért.

Véleményünk szerint az ötlet remek, viszont hosszú távon nem lenne életképes a rendszer és a fejlesztők koldusbotra jutnának, ha 600-at kapnánk egy Legendary skinért. Az ésszerű megoldás az lenne, amivel a játékosok és a Respawn is jól járna, ha az eredeti ár negyedéért tudnánk betörni a kinézeteket, tehát a Legendaryért 300, az Epicért 100, a Rare-ért 15, a Commonért pedig 7 crafting metal ütné a markunkat. Habár csak egy kényelmi szempontról van szó, reméljük a Respawn megfontolja az ötletet, mivel a rendszer nagyban hozzájárulna a játék hosszútávú sikeréhez. 

Nektek egyébként hogy tetszik a disenchant rendszer ötlete? 

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!