Történelmi rajtot nyomott az Apex, 92 millió dolláros bevételt termelt februárban

Történelmi rajtot nyomott az Apex, 92 millió dolláros bevételt termelt februárban

Ilyen mértékű összeget még soha egy játék sem termelt a legelső hónapban!

Az Apex Legends-ről voltaképp minden tekintetben elmondhatjuk, hogy rekorder, hihetetlenül rövid idő alatt hatalmas játékosbázist szedett össze, most pedig nemrég kiderült, hogy ezt megspékelték még egy gigászi bevétellel is. A Superdata adatai szerint 92 millió dollárral zárták a játék első hónapját az összes platformot beleszámítva.

Az alábbi táblázatban nagyon jól látható, hogy mégis milyen nevek közé sikerült beférkőznie a Respawn gyermekének. PC-n a hatodik helyre került, megelőzte a World of Tanks-ot és a Dota 2-t is, a Fortnite-tól pedig csak egy hellyel maradt el. Konzolon is hasonló a szituáció, ott a negyedik helyre ugrott fel a játék lehagyva például a GTA V-t.

Fontos kihangsúlyozni, hogy mivel a játék ingyenes, ez teljes mértékben mikrotranzakciókból jött össze, ráadásul azelőtt, hogy a Battle Pass-t kiadták volna. A jövőben pedig további kozmetikai kiegészítők is várhatóak a fejlesztőktől, értelemszerűen jönnek majd további skinek, illetve olyan szóbeszédeket is lehet már hallani, hogy új kiegészítők is érkeznek majd, mint például a Flyerek.


Ezt a sárkány témájú Flyert például a játék fájljaiban találták az adatbányászok, arról azonban még nincs információ, hogy mire is lehet majd őket használni. Talán ezek is kozmetikai elemek lesznek, amik a kiugrás és repülés szakaszát dobják majd fel? Idővel biztosan megkapjuk a választ.

Jól látható tehát, hogy az Apexnek minden esélye adott a további sikeres működéshez, a játék robbanását a legjobban ez a grafikon prezentálja.

Itt a Fortnite játékosbázis növekedésével hasonlítják őket, a sárga vonal a Fortnite, a fehér pedig az Apex. Igen durva a különbség, igaz? Mindez pedig annak a zseniális belépőmarketingnek köszönhető, amit a kiadó alárakott. A megjelenéskor számos hatalmas nézettséggel rendelkező streamernek adtak nem kevés összeget azért, hogy játszanak a játékkal, aminek következtében pillanatok alatt híre ment a játéknak. Persze ehhez hozzátartozott az is, hogy a fejlesztők lényegében a semmiből adták ki ezt az első jól optimalizáltnak, jól balance-oltnak tűnő játékot, a meglepetés varázsa pedig külön kíváncsiságot ébresztett az emberekben.

Nagyjából tehát ez volt a kulcsa ennek a 92 millió dollárnak, mi őszintén bízunk benne, hogy a következő hónapokban egyel több számjegyű bevételről számolhatunk be. Az e-sport csapatok már elkezdték meglátni a lehetőséget a játékban.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

  

Kövess Minket!