Ilyen mértékű összeget még soha egy játék sem termelt a legelső hónapban!
Az Apex Legends-ről voltaképp minden tekintetben elmondhatjuk, hogy rekorder, hihetetlenül rövid idő alatt hatalmas játékosbázist szedett össze, most pedig nemrég kiderült, hogy ezt megspékelték még egy gigászi bevétellel is. A Superdata adatai szerint 92 millió dollárral zárták a játék első hónapját az összes platformot beleszámítva.
Az alábbi táblázatban nagyon jól látható, hogy mégis milyen nevek közé sikerült beférkőznie a Respawn gyermekének. PC-n a hatodik helyre került, megelőzte a World of Tanks-ot és a Dota 2-t is, a Fortnite-tól pedig csak egy hellyel maradt el. Konzolon is hasonló a szituáció, ott a negyedik helyre ugrott fel a játék lehagyva például a GTA V-t.
Fontos kihangsúlyozni, hogy mivel a játék ingyenes, ez teljes mértékben mikrotranzakciókból jött össze, ráadásul azelőtt, hogy a Battle Pass-t kiadták volna. A jövőben pedig további kozmetikai kiegészítők is várhatóak a fejlesztőktől, értelemszerűen jönnek majd további skinek, illetve olyan szóbeszédeket is lehet már hallani, hogy új kiegészítők is érkeznek majd, mint például a Flyerek.
Ezt a sárkány témájú Flyert például a játék fájljaiban találták az adatbányászok, arról azonban még nincs információ, hogy mire is lehet majd őket használni. Talán ezek is kozmetikai elemek lesznek, amik a kiugrás és repülés szakaszát dobják majd fel? Idővel biztosan megkapjuk a választ.
Jól látható tehát, hogy az Apexnek minden esélye adott a további sikeres működéshez, a játék robbanását a legjobban ez a grafikon prezentálja.
Itt a Fortnite játékosbázis növekedésével hasonlítják őket, a sárga vonal a Fortnite, a fehér pedig az Apex. Igen durva a különbség, igaz? Mindez pedig annak a zseniális belépőmarketingnek köszönhető, amit a kiadó alárakott. A megjelenéskor számos hatalmas nézettséggel rendelkező streamernek adtak nem kevés összeget azért, hogy játszanak a játékkal, aminek következtében pillanatok alatt híre ment a játéknak. Persze ehhez hozzátartozott az is, hogy a fejlesztők lényegében a semmiből adták ki ezt az első jól optimalizáltnak, jól balance-oltnak tűnő játékot, a meglepetés varázsa pedig külön kíváncsiságot ébresztett az emberekben.
Nagyjából tehát ez volt a kulcsa ennek a 92 millió dollárnak, mi őszintén bízunk benne, hogy a következő hónapokban egyel több számjegyű bevételről számolhatunk be. Az e-sport csapatok már elkezdték meglátni a lehetőséget a játékban.