A játékos javaslata szerint a karakterek állapotjelzője felett meg kellene jelennie annak is, hogy aktuálisan milyen töltényt használnak.
A Respawn már az Apex Legends indulása után leszögezte, hogy nyitottak a játékosbázis visszajelzéseire, legyen szó akár a fegyverekről, a legendákról és képességeikről, vagy az egyéb mechanikákról és rendszerekről. Emiatt a rajongók előszeretettel hozakodnak elő olyan ötletekkel, amik véleményük szerint pozitívan befolyásolnák a játékélményt. Legutóbb például egy igen érdekes koncepció bukkant fel, ami egy Hearthstone-hoz hasonló disenchant rendszert rakna bele a játékba, hogy a nem kívánatos skinektől meg tudjunk szabadulni és Crafting Metalt kapni értük.
Hearthstone szerű disenchant rendszer kellene az Apex Legendsbe is!
A játék bármennyire is jó, a Respawn fejlesztőinek még sokat kell csiszolniuk a részleteken.
Most ismét egy remek rajongói ötletet szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani, ami az Interface apró változtatásával könnyítené meg a csapatmunkát és a társak közti együttműködést. A játékban ugye alapvetően Light, Heavy, illetve Energy és Shotgun töltényt használó fegyverek vannak (A Special Ammos Mastiffot és Krabert most ne számoljuk), sokszor azonban egy intenzív csapatharc után az aktuális halálosztónkhoz szükséges muníció erősen megcsappan, ráadásul benne van a pakliban, hogy a lemészárolt ellenfeleknél sem találunk semmit. Ugyan ilyen helyzetben jöhet a klasszikus "I Need Heavy Ammo" spam, morokoshi0 szerint sokkal könnyebb lenne a keresés, ha a jelenleg használt tölténytípus megjelenne a karaktereknél, akár csak az, milyen armorjuk és táskájuk van.
Habár csak egy minimális változtatásról lenne szó, a koncepció hosszú távon kényelmesebbé tenné a játékot, főleg a jól koordinált összeszokott csapatok számára. Az Apex Legends hamarosan egyébként megkapja majd a Battle Passt is, amiben előreláthatólag új legenda, plusz számtalan új tartalom is érkezik majd a játékba. Reméljük a fejlesztők figyelembe veszik ezeket az apróbb visszajelzéseket is a játékosbázistól és az idő előrehaladtával csak jobbá teszik majd a játékot.
Nektek hogy tetszik egyébként ez a koncepció?