Változtak a fegyverek, a hősök, a pálya és most már Gold Mozambique is van - S2 Patch Notes

Változtak a fegyverek, a hősök, a pálya és most már Gold Mozambique is van - S2 Patch Notes

Gigantikus frissítést kaptunk az Apex Legends második szezonjára, PC-n 18 GB, konzolon pedig a 20 GB-t is meghaladja.

Az Apex Legends második szezonját már úgy várta a közösség, mint egy falat kenyeret. A Respawn rengeteg kontentet készített elő, és végre eljött az ideje annak, hogy ezek ténylegesen bekerüljenek a játékba. Van itt minden, ami szem-szájnak ingere, és a legjobb, hogy a játékon belül meg is érinthetjük őket. A patch bitang hosszú lett, és ugyan sok információt már megosztottak velünk a fejlesztők, számos olyan dolog van még, amire azt mondták, hogy megismerhetjük a második szezont frissítési naplójából. Úgyhogy ismerjük is meg!

Küldetések

Elérhetőek a napi és heti küldetések.

Új tartalom típusok, amik elérhetőek a BP-ben

  • Skydive emote-ok
  • Zene pakkok
  • Egyedi betöltőképernyők

Mostantól több Legendary skint, és Crafting Materialt oldhatunk fel a jutalmak közül, de természetesen az új Battle Pass is tartalmaz egy ingyenes vonalat a következő jutalmakkal:

  • Season 2-es stat trackerek az összes hősre
  • Öt Apex láda
  • Wattsonra a Hot Rod skin

Változott a Kings Canyon

A Leviathanok betörtek a szigetre, és soha többé nem lesz olyan, mint ezelőtt, számos terület átalakult. Erről már láthattunk egy videót is.

Wattson is elérhetővé vált

Az új karakter megvásárolható 750 Apex Coinért, vagy 12 ezer Legend Tokenért cserébe.

Megjelent a Ranked Leagues, az Apex Legends Ranked módja

A fejlesztők 6 rangba sorolják be a játékosokat, ezzel végre a matchmaking egy új szintre léphet a játékban. A pontos részleteket megtekinthetitek EBBEN a cikkünkben.

Most pedig jöjjön a Patch Notes

Új Airdrop exkluzív fegyver: L-STAR EMG

  • A fegyver nagy sebzéssel rendelkező plazmagolyókat lő ki
  • Túlmelegszik, ha a kezelője túl sokáig tüzel vele
  • Egyedi, limitált mennyiségű ammo-val érkezik a pályára
  • Csakis Airdropokból szerezhető meg

Új Hop-Up: Disruptor Rounds

  • Megnöveli a sebzést a pajzsok ellen
  • Használható az Alternatorön és az RE-45-ön

Új Hop-Up: Hammerpoint Rounds

  • Megnöveli a sebzést a pajzzsal nem rendelkező játékosok ellen
  • Használható a P2020-on és a Mozambique-on

Új kiegészítő: Energy Mags

  • Megnöveli az energy fegyverek tárkapacitását
  • A Rare és afölötti verzió megnöveli az újratöltés sebességét
  • Használható a Havoc-on, a Triple Take-en és a Devotionön
  • Csökkentették a kompatibilis fegyverek alap tárméretét

A Skullpiercer Hop-Up-ot arany ritkaságú tették, így nehezebb megtalálni

Fegyverváltoztatások

  • Flatline: a sebzését 16-ról 19-re emelték
  • P2020: a sebzését 12-ről 13-ra emelték
  • Triple Take Precision Choke-kal: a fókuszálás ideje 1,5 mp-ről 1,1 mp-re csökkent
  • Alternator: 13-ról 15-re nőtt a sebzése
    • A csőre tehető kiegészítők mostantól hatékonyabban csökkentik a fegyver visszarúgását
  • Kraber: 125-ről 145-re nőtt a sebzése
    • 2,0-ás szorzó helyett most már 2,05-ös fejlövés szorzóval bír
    • A lábra mért sebzése 0,76 helyett 0,8-as szorzóval bír
    • Picit megnövelték a ritkaságát
  • Arc Star: Növelték az eldobás és a robbanás között eltelt időt 2,5 mp-ről 2,8 mp-re
    • Mostantól max életerőről is ledönthet a lábunkról, ha nincs pajzsunk
    • A robbanás szélén álló játékosok mostantól nem vesztik el a teljes pajzsukat

Ammo stack változások

  • Shotgun: 64 helyett mostantól csak 16 töltény lehet nálunk egy slotban
  • Energy: 60-ról 80-ra emelték, így azonos szintre került a light és heavy ammo-val

Az új gold fegyverek

  • Flatline
  • Alternator
  • RE-45
  • Mozambique
  • P2020

Airdrop változások

A játék mostantól különbséget tesz early, mid és late game szakasz között, az air dropok tartalmai pedig eszerint változnak. A korai és középső szakaszban több Krabert, a késői szakaszban pedig több Mastiffot találhatunk a ládákban. Természetesen az L-STAR-t is felvezették az algoritmusba, azt azonban még nem árulták el, hogy az LMG miként fog ebbe beépülni.

Növelték a teljesítmény optimalizálást, különösen a több töltényes fegyvereknél, mint a shotik és a Triple Take.

Hősváltozások 

Gibraltar Caustic

  • Az alkatukból adódóan kapott sebzéscsökkenésüket 10%-ról 15%-ra emelték
  • Mostantól immunisak a lassító effektekre, amely a fegyverektől kapott találatokból ered

Wraith, Lifeline, Pathfinder

  • Ők hárman mostantól 5%-kal több sebzést kapnak

Bloodhound

  • Eye of the Allfather
    • Az ellenfeleket mostantól valós időben szkenneli be, nemcsak egy képmás lesz ott helyettük. A szkennelés 1,5 másodpercig tart
    • A képessége szögét 90 fokról 110-re emelték
  • Tracker
    • 60 másodpercről 90 másodpercre emelték az időtartamát
    • Javítottak két hibát is a képességhez köthetően

Mirage

  • Vanishing Act
    • Mirage mostantól megszakíthatja a végső képességét
    • Mostantól egy kis késleltetéssel jelenik meg újra a karakter

Caustic

  • Nox Gas
    • A képesség a csapattársakat most már csak feleannyira lassítja be

Gibraltar

  • Dome of Protection
    • Három másodperccel növelték a képesség időtartamát

Pathfinder

  • Frissítették a hitboxát, most már jobban igazodik az alapmodellhez

Lifeline

  • A D.O.C. drón mostantól elpusztul, ha két ticket kap a körtől

Statisztikai oldalak


A fejlesztők hozzáadtak a játékhoz egy statisztikai oldalt, ahol megtekinthetjük a karrierünk statisztikáit, vagy akár csak az adott szezonét, vagy a ranked mérkőzésekét. A fejlesztők itt is várják a játékosok visszajelzését, és könnyen lehet, hogy további mért adatokkal bővítik az oldalt.

A kör változásai

A második szezon kezdetével új kör beállításokat próbálnak ki a fejlesztők, amely érvényes lesz a Ranked League és normál módra egyaránt.

A kör sebzése

  • 1. kör: 2%-os sebzés tickenként
  • 2. kör: 5%-os sebzés tickenként
  • 3. kör: 10%-os sebzés tickenként
  • 4. kör: 20%-os sebzés tickenként
  • 5. kör: 20%-os sebzés tickenként
  • 6. és annál későbbi kör: 25% sebzés tickenként

A körszűkülések időbeli változása

  • 1. kör: 3 perc után kezd szűkülni, 2 percig szűkül
  • 2. kör: 2,5 perc után kezd szűkülni, 2 percig szűkül
  • 3. kör: 2 perc 15 másodperc után kezd szűkülni, 2 percig szűkül
  • 4. kör: 2 perc után kezd el szűkülni, és 2 percig mozog
  • 5. kör: 1,5 perc után kezd el szűkülni, és 1 perc 40 másodpercig mozog
  • 6. kör: 1,5 perc után kezd el szűkülni, és 1 perc 40 másodpercig mozog
  • 7. kör: 2 perc után kezd el szűkülni, 1 perc 20 másodpercig szűkül
  • 8. kör: 20 másodperc után szűkül, és 20 másodpercig mozog

Az első kör átmérője minimálisan csökkent a korábbi verzióhoz képest.

Végül pedig igen terjedelmes mennyiségű bugfixet, és játékélmény javító módosítást vezettek be, például általánosan optimalizálták a szervereket, vizuális korrigációt kaptak a karakterek a menüben, fejlesztettek a PC-s voice chaten, és még rengeteg finomság. Ezeket itt tekinthetitek meg.

Battle Pass

Végül pedig ne felejtsük el a megújult BP-t sem, az összes megszerezhető jutalmat átlapozhatjátok az EA hivatalos weboldalán, illetve megtekinthetitek az alábbi videóban.

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések