Valószínűleg mindenki volt már olyan helyzetben, hogy csak tudatni akarta a társaival az ellenfelek pozícióját, ők pedig azonnal rájuk lőttek.
Ha valaki megkérdezné, hogy az Apex Legends mivel emelkedik ki a többi battle royale játék közül, akkor egyértelműen a csapatmunka, a kommunikáció fontossága, valamint a zseniálisan kidolgozott ping rendszer lenne a válasz a dinamikus és pörgős játékmenet mellett.
Az Apex Legends világát már a megjelenésekor is rengetegen dicsérték a nagyon jól kidolgozott ping rendszere miatt, ami lényegében nagyszerűen váltotta fel a verbális kommunikációt a játékosok között. Az, hogy konkrétan bármire lehet pingelni, egy elképesztő előny, tényleg szinte beszélnünk sem kell ahhoz, hogy tökéletes átadjuk a szükséges információkat a csapattársainknak. Ám még ebben a rendszerben is akad egy szarvashiba...
Valószínűleg mindenki átélte már azt az "élményt", hogy hátba kaphattak volna egy ellenséges csapatot szépen csendben, ám a társak egyike 50-100 méterről eleresztett egy sniper lövést. Ez az egész kiküszöbölhető, ha a voice chaten közöljük a társakkal a tervünket, ám nagyon sokan félnek megszólalni, vagy egyszerűen nincs is mikrofonjuk. Egy játékos, deadend1577 megoldva ezt a problémát előállt a "Don't Shoot" ping ötletével.
Persze sok más szituációban is hasznos lenne ez a funkció, a közel 22 ezer upvote-nak köszönhetően egész biztos, hogy a fejlesztőkhöz is eljutott az információ, őszintén bízunk benne, hogy beépítik majd a játékba.
Ma délután egyébként a Steam és az EA bejelentette az együttműködésének részleteit, melynek keretében például Apex Legends-et is lehet majd játszani Steamen. További részleteket az alábbi cikkünkben olvashattok.