Az Overwatch fejlesztői engedtek a közösség nyomásának és több pajzsos karaktert is nerfeltek a tesztszerveren.
Az Overwatch kompetitív módja jó szokásához híven borzalmas állapotban van, kezdve a Role Queue okozta több perces meccskeresési időtől a hősök kiegyensúlyozásán át egészen a jelenleg uralkodó Double Shield metáig, ami talán jobban megkeseríti a játékosok életét, mint anno a GOATS. A Blizzard persze még ha későn is, de felismerte a problémát és tegnap este egy új frissítést tettek közzé a PTR szervereken, amiben célzottan nerfelték a Shield tankokat, továbbá változtattak az armor adta védelmen, illetve több egyéb hőst is átalakítottak. Nézzük is, mi vár ránk most a tesztszerveren!
"While You Wait" funkció
A frissítésben kivesszük a jelenlegi Skirmish módot és egy teljesen új opcióval látjuk el a játékot azok számára, akik nem akarnak unatkozni meccskeresés közben. a játékosok ezentúl ki tudják választani, milyen játékmódban szeretnék eltölteni az idejüket.
- Practice Range - Már több játékossal egy csapatban is elérhető a funkció.
- Skirmish - Több játékos elleni szabad játék, kötöttségek nélkül.
- Deathmatch - Legyőzve az ellenfeleid kerülj fel az eredményjelző tábla élére.
- Custom Game - Akár a Custom Game keresőben is csatlakozhatunk egy meccsbe, vagy csinálhatunk sajátot is, továbbá beállíthatjuk, hogy a kompetitív meccskeresőkkel kerüljünk egy küzdőtérre.
A While You Wait teljes mértékben opcionális és egyénileg, vagy csapattal is elérhető. Utóbbinál a vezető választja ki, melyik játékmódhoz csatlakoztok.
Hős változtatások
General
- Az Armor által biztosított sebzés csökkentés 3-ról 5-re nő.
Orisa
- Az alap armor mennyisége 200-ről 250-re nő.
- A Fusion Driver mozgáscsökkentése 30%-ról 20%-ra csökken.
- A Protecrtive Barrier életereje 900-ról 600-ra csökken.
- A Fortify töltési ideje 10 másodperről 8-ra csökken.
Sigma
- Az Experimental Barrier életereje 1500-ról 900-ra csökken.
- A shield regenerációs rátája másodpercenként 150-ről 120-ra csökken.
- A Kinetic Grasp újratöltési ideje 13 másodpercről 10-re csökkent és a sebzés alapjáni shield generálása 40%-ró 60%-ra nő.
Reinhardt
- A Barrier Field életereje 2000-ről 1600-ra csökken és a képesség alatti mozgási sebesség csökkentés 50%-ról 25%-ra változik.
- A Steadfast passzív Knockback ellenállása 30%-ról 50%-ra nő.
Fejlesztői kommentár: A fenti armor, Orisa, Sigma, illetve Reinhardt változtatások abból a célból készültek, hogy csökkentsék a shieldek elpusztítási idejét, továbbá hogy más hősök is előtérbe kerülhessenek. A változtatások nagy hatással lesznek a játékra és folyamatosan figyelni fogjuk ezeket a hősöket, hogy továbbra is használhatóak legyenek Tankként.
Moira
- A Biotic Grasp gyógyítása 4-ről 3.25-re csökken, azaz 80 HP/s-ről 65 HP/s-re.
Fejlesztői kommentár: A karakter gyógyítása túlságosan erős volt, főleg annak függvényében, hogy egyszerre több célpontra is hatással volt.
D.Va
- A Defense Matrix újratöltése 2 másodpercről 1,5-re csökken.
Fejlesztői kommentár: A role lock lehetőséget nyújt D.Va számára, hogy nagyobb szerepet töltsön be mint Tank, szóval visszaállítottuk a korábbi állapotát a Defense Mátrixnak.
Widowmaker
- A Grappling Hook újratöltési ideje 10-ről 12 másodpercre nő.
Fejlesztői kommentár: A shieldek nerfjével Widowmaker számára több lehetőség adódik mostantól. A változtatás a mobilitását célozza úgy, hogy összességében nem ront hatékonyságán.
Torbjörn
- Az Overload újratöltési ideje 12 másodpercről 10 másodpercre csökken.
Fejlesztői kommentár: Torbjörn nehézségekbe ütközött a csapatharcok során ha kiiktatták a turretjét és az Overload használatára kényszerült. Így valamivel gyakrabban tudja majd használni a képességet.
Genji
- A Shuriken tára 24-ről 30-ra nő.
Fejlesztői kommentár: A hősök túlélési képességei az idővel növekedtek, így Genjinek nehézségei támadtak a célpont befejezésében.
Zarya
- A Particle Cannon robbanásának átmérője 2 méterről 2,5-re nő és a töltények költsége 25-ről 20-ra csökken.
Fejlesztői kommentár: Zarya sebzés kiosztása tulajdonképpen jó helyen van, viszont a másodlagos tüzelése gyengének hathatott néhány változtatás után, ezen próbálunk most kompenzálni.
Összességében egy jó irányba indult el az Overwatch fejlesztői csapata ezekkel a változtatásokkal, egyedül talán az Armor sebzésfelfogása lehet kérdőjeles annak tekintetében, hogy Brigitte-en nem változtattak ezzel egy időben. Ha kíváncsiak vagytok egyébként a további bugfixekre és egyéb javításokra, ezen a linken tudjátok elérni a teljes patch notest.
Nektek tetszenek a pajzsokat és a tankokat érintő átalakítások?
OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!