Novemberre halasztják az ESL One: Rio Majort - Számos más ESL eseményt is befolyásol a koronavírus

Novemberre halasztják az ESL One: Rio Majort - Számos más ESL eseményt is befolyásol a koronavírus

Az ESL minden tavaszi eseménye megváltozik a koronavírus miatt.

Nem mindennapi időket élünk meg. A koronavírus óriási mértékben fertőzte meg Európát és az egész világot, a végét pedig egyelőre senki sem látja. A hétköznapokon túl az e-sport világ életére is hatással van.

Itthon elmarad az ICL, a tavaszi MondoCon és a K&H MNEB döntői is online körülmények között zajlanak majd. Nemzetközi vizeken sem túl rózsás a helyzet, a FLASHPOINT néhány LAN-on lejátszott meccs után online folytatódik, az ESL Pro League 11. szezonja pedig rögtön online kezdődött.

A tavaszi eseményeket érintő esetleges változásokról eddig nem hallottunk, egészen mostanáig. Az ESL részletesen beszámolt minden olyan változásról, ami érinti bármelyik, eredetileg a tavaszi szezonra tervezett e-sport eseményét. Ezek alapján a DreamHack Summert augusztus 6. és 9. között rendezik majd meg, az ESL Pro League 11. szezonja online folytatódik és LAN helyett online rendezik majd meg a döntőt is.

Az EPL dátumai nem változtak, az ESL One: Rio Majoré viszont igen. A teljes versenyt elhalasztják, május helyett csak novemberben kerül majd rá sor. Ez azt jelenti, hogy a riói torna egybeesne 2020 második legrangosabb CS:GO versenyével, így most már biztosra vehetjük, hogy idén csak egy Major tornát kapunk, annak viszont 2 millió dollár lesz az összdíjazása!

A CS:GO mellett persze más játékok is érintettek a változásokban. A DreamHack Dallas (StarCraft 2) májusról augusztusra tolódik, míg az ESL One: Los Angeles Major (Dota2) és az ESL One: Birmingham (Dota2) teljes egészében online zajlik majd, néhány napos eltolódással az eredeti tervekhez képest.
Jelen körülmények között teljesen érthető az ESL döntése, első az egészség. Ahogy a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság játékosai és az Esport1.hu szerkesztői is felhívták rá a figyelmet, vigyázzunk magunkra, vigyázzunk az idősekre, maradjunk otthon.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

A borítóhoz használt képek forrása: hotspawn.com

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések