Ki gondolta volna, hogy ebben az FPS-ben ekkora kárt okoz ez a jelenség? A nagyobb baj az, hogy egyelőre nincs rá jó megoldás, de ez talán változhat a jövőben.
A Ubisoft taktikai FPS-e nemrég érte el az 55 milliós rekordot és az új Operation is már a kertek alatt, de egy jelentéktelennek tűnő probléma egyre nagyobb zavart okoz a közösségen belül. A fejlesztők hónapról-hónapra igyekeznek mindenféle újítással ellátni a játékot, viszont egy funkció még hiányzik a felhozatalból. A "streamer mód" lehet, hogy hülyeségnek hangzik, azonban a tartalomgyártóknak nagyon hasznos lenne. Nagyon sok streamer úgy érzi, hogy folyamatosan kilesik az adásaikban a pozíciójukat az ellenfeleik és könnyedén likvidálják őket ezután. Mivel valós időben sugározzák a meccseiket, bármelyik csaló "lesnipeolhatja" őket, amivel nem csak magának a játékosnak teszik tönkre az élményét, de a nézőknek is.
A streamer platformok elterjedésével és népszerűsödésével egyre többen csinálják ezt és főleg a nagyobb nevekre vadásznak. Néhány másik játék esetében, például Apex vagy Fortnite, már van beépített "streamer mód". Ez azt a célt szolgálja, hogy kitakarja a játékos nevét vagy szimplán anonymusnak állítja be a fiók tulaját. Így szinte lehetetlenné teszi a csalók számára, hogy kiszúrjanak a streamerrel.
Nem meglepő módon, a G2 sztárja, Niclas “Pengu” Mouritze is felszólalt már az ügyben:
"Nem tudom élvezni a játékot, hiszen szinte sosincs fair 5v5-ös környezet. Ráadásul minden alkalommal, amikor nagyobb streamerek jönnek egy meccsbe, egyszerűen csak lesnipeolják őket és elrontják a játékélményüket. Minden mérkőzés az információk körül forog, ezért a stream snipe a legfontosabb aspektust rombolja szét. Nem tudom megbecsülni, hogy mekkora kárt okoz pontosan a Siege-ben, de ez körülbelül olyan, mintha pókereznél és mindenki látná a lapjaid."
Nem csak ő csalódott emiatt, egy másik R6S tartalomgyártó, BikiniBodhi (1.3 millió követője van) a következőket mondta:
"Ez sokkal nagyobb probléma, mint azt az emberek gondolnák. A közösség egy csomót veszít ezzel, hiszen a nagy streamerek ingyen népszerűsítenék a játékot, de nem teszik, mivel nagyon könnyű lesnipeolni őket."
Az átlagos játékosoknak valószínűleg ez a téma nem sokat jelent, illetve nem érzik úgy, hogy a Ubisoftnak erre kellene erőforrást pazarolnia, az R6S növekedése érdekében viszont mégis csak meg kellene vizsgálnia a fejlesztőknek a helyzetet. Egyre többen szeretnének ezzel a játékkal játszani, melyet közvetítenének is, de a fennálló probléma miatt streamelni nem sok értelme van jelenleg.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!