Rocket League: Visszatért a voice chat a játékba hosszú idő után

Rocket League: Visszatért a voice chat a játékba hosszú idő után

Alaposan kidolgozta a Psyonix a rendszert, a fejlesztők pedig emellett több hibát is kijavítottak.

2022. május 10-én magyar idő szerint hajnal 1 órakor publikálta a Psyonix a Rocket League 2.15-ös verziószámú frissítését, amely kivétel nélkül minden platformot érintett. A frissítés egy régi funkció visszatérését hozta magával, mostantól ugyanis lehetőségünk nyílik ismét voice chaten beszélgetni csapattársainkkal.

A korábbi rendszerre sokan panaszkodtak a közösségben, többen egyenesen arról is meg voltak győződve, hogy minden videójátékot is tekintve az egyik, ha nem a legrosszabb voice chatrendszer volt. A Psyonix ezt később ki is vette a játékból, egyúttal meg is ígérték, hogy átdolgozzák az egészet alapjaiban, hogy mindenben meg tudjon felelni a játékosok igényeinek.

De nézzük, mit is tartalmaz pontosan a frissítés?

Változások és újdonságok

Voice Chat

  • Minden platformon elérhetővé vált a Voice Chat
    • Alapértelmezetten be lesz kapcsolva mindenkinél a rendszer
    • A Voice Chat cross-platform működik
  • Kétféle opciónk van beállítani: Party Chat és Team Chat
  • Az ellenfelekkel nem tudunk így beszélgetni
  • Ha be van kapcsolva, látsz egy Voice Chat fület a jobb alsó sarokban a barátlistánál. Tudsz csatlakozni meglévő hívásokhoz, elhagyni azokat, vagy váltani közöttük
    • Ha elindul egy mérkőzés, akkor automatikusan bekerülsz a csapat hangcsatornájába
    • Ha partiban vagytok, akkor egy particsatornába kerültök, ami mutatni fog mindenkit, akinél ez be van kapcsolva
  • Beállítások: Ezt a Settings -> Chat -> Voice Chat Settings alatt találjátok
    • Enable Voice Chat: alapértelmezetten be lesz kapcsolva, de ki lehet kapcsolni, ha kiveszed a pipát
    • [PC] Voice Chat Input Device: Be tudod állítani a mikrofont, amit használni szeretnél
    • [PC] Voice Chat Output Device: Be tudod állítani, mely hangszórón, fejhallgatón szeretnéd hallani a csapattársaid
    • Push To Talk: Jelöld be ezt a funkciót, ha csak akkor szeretnéd, hogy halljon mindenki, ha lenyomsz egy bizonyos gombot közben. Ezt a gombot a Settings -> Controls -> View/Change Bindings alatt találod, itt pedig le kell tekerni a Voice Chat (Push To Talk) opcióig
    • Preferred Voice Channel: Be tudod állítani, hogy alapértelmezetten Party Chatbe, vagy Team Chatbe szeretnél-e kerülni, ha mindkettő elérhető lenne
    • Main Menu Notifications: Mutassa-e a játék a főmenüben, hogy éppen ki beszél
    • Match Notifications: Mutassa-e a játék meccs közben, hogy éppen ki beszél
    • Text Chat Notifications: Mutassa-e a játék a chaten, ha valaki csatlakozott hangcsatornához, vagy épp elhagyta azt

Hibajavítások

  • Javítva lett a „0 ping" hiba, mostantól helyesen mutatja ezt az értéket az eredményjelző
  • Privát mérkőzéseknél a nézők most már látják a csatlakozott játékosok nevét
  • Javítva lett privát mérkőzéseknél a nézők esetében az eredményjelző megjelenése
  • [PC] Javítva lett egy ritka hiba, ami miatt a nézőket a játék valamelyik csapatba rakta be
    • Ez a hiba konzolokon a következő frissítésben kerül kijavításra
  • Javítva lett a hiba, ami miatt az „LTM" felirat (limited time mode) nem jelent meg a korlátozott ideig hozzáférhető játékmódoknál

Ismert hibák

  • A Voice Chat értesítései eltakarják a szöveges Quick Chat lehetőségeket, ha ez be van kapcsolva
  • A többi ismert hibát a játék weboldalán (angolul) olvashatjátok még el.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te szoktál játszani a Rocket League-gel?

Közvetítések