Reménykedhetnek a rajongók, hogy a Riot Games kötelékébe tartozó fejlesztők és a kreatív szakemberek jövőre tényleg odateszik magukat.
Hamarosan véget ér a 2022-es év, amely a League of Legends szempontjából kifejezetten gyengén alakult. Rengeteg hiba borzolta a kedélyeket a kliensben, gyengék és ismétlődőek voltak az események, kevés váltakozó játékmódból csemegézhettek az idézők, sőt a nagyobb e-sport versenyek és ligák nézettségi mutatói is visszaestek. Nicolo Laurent, a Riot Games elnök-vezérigazgatója azonban optimistán tekint a jövőbe, ugyanis a cég a valaha volt legnagyobb költségvetésből dolgozhat 2023-ban.
A League of Legends csak egy terület, amelyen a fejlesztők dolgoznak
Bár a Riot Games eredetileg csak a LoL fejlesztőjének és kiadójának volt tekinthető, 2022-ben már teljesen más a helyzet. Megjelent a VALORANT, önálló játékmóddá vált a Teamfight Tactics, betört a kártyajátékok piacára a Legends of Runeterra, a mobilosok pörgethetik a Wild Riftet és meghódította a Netflixet az Arcane. Emellett dolgoznak a háttérben a Project L verekedős programon, az akció-RPG Project F-en, sőt készül a Riot MMO is, amely Runeterra világát mutatja meg részletesen a közösségnek.
Ami biztos, hogy a fejlesztők számát megtízszerezte a Riot az elmúlt 13-14 évben, de ez még mindig csak egy átmeneti állapot. Laurent szerint az a terv, hogy még nagyobbak legyenek, így akár több generáció is felnőhet majd a videójátékaikon. Bizakodó lehet minden rajongó, mert bár a LoL még mindig a Riot húzócíme, a készülő újdonságok legalább akkorát robbanthatnak a gaming szektorban, mint a világ jelenleg legnépszerűbb MOBA-ja.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!