Megéri egyáltalán az árát a Skull & Bones? Nem úgy tűnik...

Megéri egyáltalán az árát a Skull & Bones? Nem úgy tűnik...

Nagyon lesújtó vélemény érkezett a Skull & Bonesról.

Én azok táborát erősítettem, aki nagyon várták a Skull & Bonest, nagyon szerettem volna, ha egy igazán jó kalózos játékot kapjunk a Ubisofttól. Mérhetetlen mennyiségű órát öltem bele az Assassin's Creed IV: Black Flagbe, így izgatottan vártam minden hírt a S&B kapcsán. A Ubisoft Forwardon kaptunk néhány videót is a játékról, amik után én még mindig nagyon lelkes voltam. Azonban azóta csak arról tudtunk beszámolni, hogy elhalasztották, majd a változatosság kedvéért elhalasztották, közben voltak olyan hírek, hogy kicsit emeltek a vételárán is, pedig se füle se farka az egésznek.

Aki azért tévedt ide, hogy jó hírrel szolgáljak, annak csalódást fogok okozni. Ugyanis kikerült egy újabb vélemény a játékról. Egy felhasználó az egyik legnagyobb közösségi fórumon megosztotta tapasztalatait. A játéknak most volt egy újabb zárt béta tesztje, amire az illető is meghívást kapott. A játékidő 6 órára volt korlátozva, ennyi idő állt a rendelkezésére, hogy minél több mindent kipróbáljon. A játék maga úgy tűnik, nagyon közel van a befejezéshez. Nem tapasztalt semmilyen komolyabb hibát vagy hiányzó tartalmat. De akkor mégis mi mehetett félre? Hát, maga a játék.

A játék egy kis tutorial területen kezdődik, ahol egy nagy kalózhajó legénységéhez tartozol, azonban egy viharba kerültök, ami tönkreteszi a hajót. Az első körülbelül egy óra azzal telik, hogy hajózol, és megtanulod, hogyan kell küldetéseket teljesíteni, nyersanyagokat gyűjteni és cápákkal harcolni. Azonnal feltűnik egy olyan eleme a játéknak, ami talán feleslegesen lett túlbonyolítva. Ugyanis minden alkalommal, amikor craftolni vagy küldetést leadni akarsz, el kell menned egy szárazföldi bázisra, ami egy hosszú töltőképernyővel jár. A küldetések leadásához szükséges beszélgetések megkezdéséhez szintén szükség van egy betöltőképernyőre. Tehát 1-2 percet töltesz a kiszállással, a beszélgetéssel, majd vissza a hajódra. Már csak amiatt sem túl érthető ez a megoldás, mert nincs szárazföldi harc, így az egész szárazföldi lét kissé felesleges, legalábbis a játékos beszámolói alapján. Az egyik funkciója, hogy el tudod adni ott a különböző kozmetikumokat, amiket amúgy nem nagyon látsz a karaktereden, mert a hajó játékmenete első személyben, vagy zoomolva zajlik.

Miután végeztél a bevezetővel, eljutsz a játék központi helyére, ahol teljesíthesz még néhány küldetést, majd elkészítheted az első rendes hajót, nagyobb legénységgel és ágyúkkal. Ezután meg kell küzdeni néhány kereskedővel és halászhajóval, amelyek nem tudnak visszavágni, és csak ezután végre kapsz egy küldetést, ami egy igazi tengeri csatába küld. Ez körülbelül 2-3 óra játékidő után történik. Azonban ez még közel sem a Black Flagben megszokott hajó, az csak 20-25 óra játék után válik elérhetővé. Maga a harc és a kormányzás nem sokkal bonyolultabb, mint a Black Flagben. A boltok alapján fel lehet majd oldani sokkal izgalmasabb és jobb hajókat, de csak több tíz óra játék után.

Összegzés

Monoton questek újra és újra, hogy szép lassan jobb felszereléshez juss, és végül reméld, hogy a játék szórakoztató lesz. „6 óra alatt egyetlen olyan pillanatot sem éreztem, ami igazán szórakoztató lett volna. A Black Flag rendkívül grindy változata kevés újítással, fetch questekkel és mikrotranzakciókkal.” Mert természetesen van prémium valuta a játékban. Ez semmilyen szempontból nem néz ki jól, és ugyan ezek csak bétatesztekről származó vélemények, nem árt megtartani a tisztes távolságot, és meggyőződni a megjelenéskor, hogy tényleg megér-e nekünk ez a játék 60 eurót. Mert az utóbbi hónapok hírei alapján nem úgy tűnik.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések