K&H MNEB Múltidéző: Modernizáltunk, éld át újra a harmadik évadot!

A nehézségek után 2021-ben is folytatódott az K&H MNEB, amelynek harmadik évadjában új játékot is köszönthettünk.

A sikeres első és második évad után 2021-ben is folytatódott a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ)  Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság powered by K&H! Bár a harmadik évad kevesebb versenyjátékkal vette kezdetét, az izgalmak nem csökkentek, ugyan azt a magas oktánszámú hazai e-sport élményt kaptuk, amit 2018 óta megszokhattunk. A K&H MNEB harmadik szezonjában búcsút mondtunk a Hearthstone-nak és a PUBG-nek, viszont köszönthettük a Riot Games taktikai FPS-ét, a VALORANT-ot, amely viharként söpört végig mind a nemzetközi, mind a hazai e-sport világon.

A VALORANT mellett természetesen megrendezésre került a K&H MNEB League of Legends versenye, ahol egy teljesen új bajnokot avathattunk, a Lenovo Legion Honvéd ugyanis egy alapszakaszban szerzett harmadik hely után hibátlan tudott maradni a rájátszásban: 2-0-ra győzték le a Golden Fox játékosait, majd a döntőben is dominánsak voltak, ugyanis 3-0-ra verték a KMK Esports csapatát, így először emelhették magasba a K&H MNEB LoL-kupáját. Bár az alapszakaszban az első és második évad bajnokcsapatának játékosa, Paresz lett az MVP, addig a rájátszásban az LLH toposa, Kubu volt a legértékesebb játékos a szakmai zsűri döntése alapján.

A K&H MNEB Rainbow Six Siege tornán a High Coast Esports volt a legjobb, amely az alapszakaszban 14 játszott mérkőzésből mindössze 1-et vesztett el, 1-szer pedig döntetlent játszottak. Juhász "DogeFather" Gáborék a rájátszásban már teljesen hibátlanok tudtak maradni, a döntőben pedig egy 3-0-s győzelemmel koronázták meg a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság powered by K&H R6S tornáját.

Ahogy fent olvasható, 2021-ben került be a K&H MNEB versenyszámai közé a VALORANT, amelyben a Wild Multigaming bizonyult a legeredményesebbnek: miután az alapszakaszban 1 döntetlent és 13 győzelmet zsebeltek be, első helyről jutottak a rájátszásba, amit szintén egy hibátlan győzelemmel kezdtek a Békéscsabai E-sport Egyesülettel szemben. Bár az IPON Team Horizon Reapers megizzasztotta őket a döntőben, ikke és társai nem inogtak meg, és egy 13-9-es Haven deciderrel ők lettek a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság powered by K&H legelső VALORANT-bajnokai!

Ők tették a "sportot" az e-sportba

A virtuális futball szerelmesei sem maradtak hoppon, hisz a K&H MNEB HPCL a harmadik szezonba is dübörgött. A tavaszi és az őszi szezonban összesen 1242 mérkőzést játszottak, tavasszal az MTK Esport szakosztálya, ősszel pedig a Puskás Esport lett a befutó. A HUNESZ FIFA Masters powered by K&H egyéni versenyének Xbox-bajnoka Brand "Brandti" Rajmond volt, míg PS4 konzolon TheBoy, azaz Pavlovics Márk ért fel a csúcsra.

Az MTK egy másik labdajátékban is jeleskedett, ugyanis második helyen zárták a K&H MNEB Rocket League Hungarian Opent. Bár az ezüstérem is szép, igazán büszke a Budapest Five Rocket League csapata lehetett, akik a döntőben 4-1-re verték az MTK autós-futballistáit, így új jövevényként meghódítva a magyar RL-szcénát.

Végül, de nem utolsó sorban 2021-ben is megtartották a K&H MNEB Sim Liga Gran Turismo Sport versenyét, ahol a második szezon Országos Autósport Bajnokságának első helyezettje, Blazsán Patrik húzott be 6 helyszín és 12 futam után! A másik fronton Tóth Dávid volt a leggyorsabb pilóta, aki 75 nevező közül lépett a dobogó legfelső fokára a K&H MNEB Sim Liga Racing bajnokságán.

Így alakult tehát a HUNESZ és a K&H együttműködésével megrendezett Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság powered by K&H harmadik szezonja. Bár rengeteg minden változott az első évadhoz képest, a K&H MNEB akkor is, és most is Magyarország egyik, ha nem legszínvonalasabb e-sport versenye, amely mindig izgalmakkal tud szolgálni a rajongók számára! Tartsatok velünk idén, és a következő évadok során is!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - Minden Kiberül: kattanj rá Te is!

A kiberbűnözők világszerte évente nagyjából 8000 ezer milliárd USD kárt képesek okozni a vállalatok és a felhasználók életében. Ez a szám évről-évre növekszik.