Viper, Brimstone, Raze és Cypher is érintett az új 1.04-es patch változtatásaiban

Viper, Brimstone, Raze és Cypher is érintett az új 1.04-es patch változtatásaiban

A már megszokott, rendkívül tartalmas frissítést kaptuk meg most is.

Sok mindent hallottunk a múlthéten az 1.04-es patchről. Viper buffja, illetve Sage és Raze nerfje tartott lázban mindenkit, most pedig végre megkaptuk a várt frissítést. Több karaktert is átvariál a patch, de persze ezúttal sem csak erről szól az update, most is alaposan megpakolták a csomagot javításokkal és újdonságokkal.

Ügynökök

Viper

  • 5 másodpercről 15 másodpercre nőt az ultin kívül tölthető ideje
  • az ulti aktiválása mostantól szabályozható
  • az ultiban álló ellenfeleknek mostantól zavart a minimapja és a társaik sem kaphatnak tőlük semmilyen vizuális segítséget
  • növelték az ellenfelek vörös körvonalát, ha azok Viper közelébe kerülnek az ultiban
  • az ellenfélre ható decay nagysága 10-ről 15-re nőtt
  • Viper füstjéből kiállva további 2,5 másodpercig tart annak hatása az ellenfelekre
  • mostantól ha egyszerre van aktiválva Viper Toxin Screen és Poison Cloud képessége, azok nem fogynak el kétszer olyan gyorsan

Nagyon ráfért már Viperre a buff, de hogy ennyi elég lesz-e, ahhoz még idő kell. Az eddigi visszajelzései alapján az ultit érintő változásoknak örül a legtöbb profi, különösen annak, hogy mostantól a játékos döntheti el mikor aktiválja azt.

Raze

  • a Showstrooper ulti mostantól 7, nem pedig 6 pontba kerül

Brimstone

  • az Orbital Strike ulti mostantól 7, nem pedig 6 pontba kerül
  • a Stim Beacon mostantól nincs hatással az ellenfélre és a képesség hatótávját sem látják többé

Cypher

  • a Cypher Cage mostantól a vásárlási fázis alatt is felszedhető

Fegyverek

Classic

  • kijavították a bugot, ami miatt a jobb egérgombos lövés futás közben pontatlanabb volt a kelleténél
  • kijavították a bugot, ami miatt a fegyver ugrásból ugyanolyan pontos volt, mint álló helyzetben
  • pontosabban tudunk lőni mostantól a Classic-kal a kezünkben futás közben, ennek értéke 3.4-ről 2.9-re csökkent
  • ugrásból viszont pontatlanabb lett a pisztoly, ennek értéke 1.9-ről 2.3-ra nőt
  • minimálisan, de a séta közbeni szórása is nagyobb lett, értéke 1.9-ről 1.95-re változott
  • továbbá 10% nőtt a fegyver pontossága mozdulatlanul álló és guggoló helyzetből is

HUD

  • megváltozott kivitelben láthatjuk a fegyverek statisztikáit

Elderflame skinek

  • változott a skin hangereje az Operator elővétele közben
  • kijavították a bugot, ami miatt beakadhattak a hangok ennél a skin csomagnál
  • mostantól ha meghalljuk az ellenfél lépéseit, a skin azonnal csendesebb üzemmódra vált
  • változott az Elderflame közelharci skinek hangeffektje is

Teljesítmény

  • általános frissítés kapott a renderelés
  • a skinek szintlépő videóit mostantól nem a mi gépünk tárolja, így csökkent a telepített adatmennyiség 380 MB-tal

Hibajavítások

  • javítottak Reyna Soul Orbs képességén, annak használata most megegyezik az 1.02-es patch idején látottakkal
  • javítottak Brimstone egyirányú füstjein
  • javítottak Breach Aftershock képességén, korábban volt, hogy nem volt hatása mindenkire, ha egyszerre több ellenfelet is eltalált
  • kijavították a hibát, ami miatt a Marshall séta közben is ugyanolyan pontos volt, mint mozdulatlan helyzetből
  • javítottak néhány áttetsző effekt vizuális hibáján
  • kijavították a hibát, ami miatt pár videokártyán nem látszódtak a társaink korvonalai
  • kijavították a töltőképernyők egyes beállításokon jelentkező illesztési hibáját
  • rövidebb lett a szöveg a játék elindításakor olvasható figyelmeztetéseknél
  • kijavították Brimstone füstjeinek egyes hibáit Haven-en
  • kijavítottak egy elgépelést a Brimstone lore-ban

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

A cikkben látható képek forrása: playvalorant.com

Kövess Minket!



Közvetítések