A már megszokott, rendkívül tartalmas frissítést kaptuk meg most is.
Sok mindent hallottunk a múlthéten az 1.04-es patchről. Viper buffja, illetve Sage és Raze nerfje tartott lázban mindenkit, most pedig végre megkaptuk a várt frissítést. Több karaktert is átvariál a patch, de persze ezúttal sem csak erről szól az update, most is alaposan megpakolták a csomagot javításokkal és újdonságokkal.
Ügynökök
Viper
- 5 másodpercről 15 másodpercre nőt az ultin kívül tölthető ideje
- az ulti aktiválása mostantól szabályozható
- az ultiban álló ellenfeleknek mostantól zavart a minimapja és a társaik sem kaphatnak tőlük semmilyen vizuális segítséget
- növelték az ellenfelek vörös körvonalát, ha azok Viper közelébe kerülnek az ultiban
- az ellenfélre ható decay nagysága 10-ről 15-re nőtt
- Viper füstjéből kiállva további 2,5 másodpercig tart annak hatása az ellenfelekre
- mostantól ha egyszerre van aktiválva Viper Toxin Screen és Poison Cloud képessége, azok nem fogynak el kétszer olyan gyorsan
Nagyon ráfért már Viperre a buff, de hogy ennyi elég lesz-e, ahhoz még idő kell. Az eddigi visszajelzései alapján az ultit érintő változásoknak örül a legtöbb profi, különösen annak, hogy mostantól a játékos döntheti el mikor aktiválja azt.
Raze
- a Showstrooper ulti mostantól 7, nem pedig 6 pontba kerül
Brimstone
- az Orbital Strike ulti mostantól 7, nem pedig 6 pontba kerül
- a Stim Beacon mostantól nincs hatással az ellenfélre és a képesség hatótávját sem látják többé
Cypher
- a Cypher Cage mostantól a vásárlási fázis alatt is felszedhető
Fegyverek
Classic
- kijavították a bugot, ami miatt a jobb egérgombos lövés futás közben pontatlanabb volt a kelleténél
- kijavították a bugot, ami miatt a fegyver ugrásból ugyanolyan pontos volt, mint álló helyzetben
- pontosabban tudunk lőni mostantól a Classic-kal a kezünkben futás közben, ennek értéke 3.4-ről 2.9-re csökkent
- ugrásból viszont pontatlanabb lett a pisztoly, ennek értéke 1.9-ről 2.3-ra nőt
- minimálisan, de a séta közbeni szórása is nagyobb lett, értéke 1.9-ről 1.95-re változott
- továbbá 10% nőtt a fegyver pontossága mozdulatlanul álló és guggoló helyzetből is
HUD
- megváltozott kivitelben láthatjuk a fegyverek statisztikáit
Elderflame skinek
- változott a skin hangereje az Operator elővétele közben
- kijavították a bugot, ami miatt beakadhattak a hangok ennél a skin csomagnál
- mostantól ha meghalljuk az ellenfél lépéseit, a skin azonnal csendesebb üzemmódra vált
- változott az Elderflame közelharci skinek hangeffektje is
Teljesítmény
- általános frissítés kapott a renderelés
- a skinek szintlépő videóit mostantól nem a mi gépünk tárolja, így csökkent a telepített adatmennyiség 380 MB-tal
Hibajavítások
- javítottak Reyna Soul Orbs képességén, annak használata most megegyezik az 1.02-es patch idején látottakkal
- javítottak Brimstone egyirányú füstjein
- javítottak Breach Aftershock képességén, korábban volt, hogy nem volt hatása mindenkire, ha egyszerre több ellenfelet is eltalált
- kijavították a hibát, ami miatt a Marshall séta közben is ugyanolyan pontos volt, mint mozdulatlan helyzetből
- javítottak néhány áttetsző effekt vizuális hibáján
- kijavították a hibát, ami miatt pár videokártyán nem látszódtak a társaink korvonalai
- kijavították a töltőképernyők egyes beállításokon jelentkező illesztési hibáját
- rövidebb lett a szöveg a játék elindításakor olvasható figyelmeztetéseknél
- kijavították Brimstone füstjeinek egyes hibáit Haven-en
- kijavítottak egy elgépelést a Brimstone lore-ban
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!
A cikkben látható képek forrása: playvalorant.com