Több régióban is problémák akadtak. A Riot rövid és hosszú távon is megoldaná a gondokat.
Egy hosszabb posztot tett közzé RiotSakaar az egyik legnagyobb League of Legendsszel foglalkozó közösségi fórumon, miután ismét gondok adódtak a Clash-sel. Technikai problémák hátráltatták a játékosokat több régióban, volt, ahol törölni is kellett a versenyt. A Clash egy jó kezdeményezés, de a megvalósításba kerülnek szálkák, sokan kiafkolnak és nem játsszák végig a versenyt, de van, hogy a Riot oldaláról érkezik egy olyan hiba, ami meghiúsítja az összecsapást. Ezen már dolgoznak a szakemberek.
„Sziasztok! Nemrégiben volt néhány probléma, ami befolyásolta a Clash-t néhány szerveren. Ezekre a tornákra csak a legelkötelezettebb játékosok jelentkeznek, tervezés előzi meg, be kell osztanod az idődet, és szívás, amikor a már amúgy is szűkös versenyidőt, amit kivettél, megszakítják vagy akár leállítják a rajtad kívül álló erők. Néhányan közületek a munkából jönnek el, összehangolják a zsúfolt időbeosztásukat, és zsonglőrködnek a személyes kötelezettségeikkel, hogy időt találjanak a Clash-nek, ezért elnézést kérünk minden technikai hibáért” – mondja Sakaar.
Válaszút előtt van a Riot, hogyan is oldja meg a problémákat. Amellett döntöttek, hogy most gyorsan rövid távú megoldást dolgoznak ki, hogy a háttérben aztán megszülessen egy fenntartható rendszer is.
„Az elmúlt 2 hónap során a Clash minden egyes problémájának megvolt az oka. Szeretnénk minél előbb biztosítani a Clash minőségét, és ahelyett, hogy sok időt szánnánk az összes probléma megoldására, néhány rövid távú megoldást fogunk alkalmazni, amíg kitaláljuk, mi lehet a hosszabb távú megoldás. A rövid távú intézkedések a következők:
- Kiterjedtebb minőségbiztosítási tesztelés bevezetése a Clash-bajnokságot megelőző napokban, valamint több idő hibajavításra
- Szigorúbb felügyelet és ellenőrzés bevezetése a Clash-t érintő kódmódosítások esetében.
Úgy gondoljuk, hogy ezek az intézkedések lehetővé teszik számunkra, hogy a közelgő MSI Clash versenyeket május 6-án és 7-én megbízhatóan lefuttassuk (kivéve, ha valami teljesen rajtunk kívül álló esemény történik, pl. áramkimaradás az adatközpontunkban).”
Ezek persze nem fenntartható állapotok, ezért keresik a lehetőségeket, hogy ez hatékonyabban és automatikusabban működjön. Természetesen a önhibájukon kívül hoppon maradt játékosokat kompenzálják, az NA régióban visszatérítik a jegyek árát, míg az EUW-n ez már megtörtént. Más kérdés, hogy egy hangulatjel vagy némi kék esszencia kárpótolja-e az elvesztegetett órákat.
AZ ELMÚLT HETEKBEN ÚJ MINISOROZATUNK INDULT, AMIBEN A METAVERZUMMAL, AZ NFT-JÁTÉKOKKAL ÉS A BLOCKCHAIN TECHNOLÓGIÁVAL FOGLALKOZUNK, NE MARADJ LE EZEKRŐL SEM!
- Minden a metaverzumról
- Az NFT-technológia románca a videójátékokkal
- Az SLP ad neked erőt és mindent lebíró akaratot
- Egy NFT mind felett: A lehetőség, amit te sem akarsz kihagyni
- A web3: elhozza az ‘egy mindenkiért’ helyett a ‘mindenki egyért’
- Gazdálkodj okosan - Exkluzív, kriptos kiadás
- Híd a videojátékok és kripto - A DAO-k szerepe a metaverzumban