A Skull & Bones még 2024 eddigi legnagyobb buktáját is alulmúlja

A Skull & Bones még 2024 eddigi legnagyobb buktáját is alulmúlja

Túlságosan nagy mellénnyel futott ki a nemzetközi vizekre ez a hajó, majd pillanatok alatt el is süllyedt.

Idén két tripla A-s cím is nagyszerű példaként szolgálhat azoknak a stúdióknak, akik egyre inkább a szolgáltatásalapú irányba szeretnék terelni a videójátékos piacot. Az egyik a Skull & Bones, míg a másik a Suicide Squad: Kill the Justice League. Mind a kettő nagyot bukott, de az egyik még a másik teljesítményét is alulmúlta.

A Suicide Squad: Kill the Justice League nem nyitott jól kritikailag, és akkor még finoman fogalmaztunk, majd a megjelenését követően villámgyorsan el is tűnt igazából, de a AAAA-s kategóriába emelt Skull & Bones sem büszkélkedhet ezen a téren, sőt mostanra az is kiderült, hogy még az előbb említett antihősökre építő alkotásnál is rosszabbul teljesít.

A Skull and Bones egy nagyon rövid ideig egyébként bekerült a PlayStation 10 legtöbbet játszott játéka közé, de rövidesen el is tűnt onnan. Ez sokkal rosszabb teljesítmény, mint amit a Suicide Squad tud felmutatni, mert a Rocksteady Studios szoftvere legalább a debütálást követően a PS top 10-es listájának élén nyitott. Ráadásul a februári eladási adatok szerint a Suicide Squad: Kill the Justice League a hónap harmadik legkelendőbb játéka, csak a Helldivers 2 és a Final Fantasy VII Rebirth előzi meg. A Skull and Bones eközben a Grand Theft Auto mögött kullog a lista 8. helyén, de az EU-ban sem áll sokkal jobban, hiszen a 7. helyre ékelődött be a Forbes kimutatása szerint.

Xboxon a Skull and Bones jelenleg csak a 47. legtöbbet játszott játék, alig néhány héttel a kiadását követően. Eközben a PC-s számokról semmit nem tudni, de a Steamet figyelembe véve a Suicide Squad siralmasan teljesít a platformon, jelenleg még a 300-at is alig éri el az egyidejű játékosok száma. A Skull and Bones PC-s adatait csak a Ubisoft ismeri, de mindezeket figyelembe véve nehéz elképzelni, hogy sokkal jobb lenne a helyzet.

Ezeket olvastad már?

Mi történt?

A Suicide Squadhoz hasonlóan a Skull and Bones is élő szolgáltatásként indult, de a röhej az egészben, hogy eleve 70 dollárba kerültek. A Ubisoft ezt úgy magyarázta, hogy a tartalom mennyisége indokolta ezt az árcédulát, amivel a legtöbb játékos persze nem értett egyet. Ez is egy olyan játéknak tűnik, amit egyszerűen senki sem kért.

Kétségtelen, hogy a Skull and Bones legnagyobb baklövése az volt, hogy a legtöbb játékos egyszerűen nem akart egy szolgáltatásalapú kalózjátékot, ahol végülis nem kalózként, hanem egy hajót irányítva kalandozol a nagyvilágban, ami annak fényében még inkább pofátlanságnak tűnik, hogy az AC: Black Flag inspirálta a programot.

Kövess Minket!



Gamer szótár