Elképesztően intenzív játékmenettel vár a Battlefield V

Elképesztően intenzív játékmenettel vár a Battlefield V

Rengeteg részletet tudtunk meg az októberben érkező új résszel kapcsolatban. 

Mióta bejelentették a Battlefield legújabb részét - ami rengeteg rajongónál kiverte a biztosítékot -, azóta egyre többet tudunk meg róla. Nemrégiben kiderült, hogy mennyire barátságos lesz a Battlefield V gépigénye, illetve, hogy milyen móddal várja majd a rajongókat, most pedig újabb szaftos részletek láttak napvilágot az októberben érkező rész játékmenetével kapcsolatban.  


A fejlesztők azt ígérik, hogy a Battlefield V egy hatalmas játék lesz, ami a klasszikus elemeket több ponton is tovább fogja fejleszteni, vagy éppen újra fogja értelmezni, de mellette olyan vadiúj lehetőségek is lesznek benne, amilyeneket korábban még nem láthattunk. Egyúttal arra törekednek, hogy aki elindítja a játékot, az hosszú órákra bele tudjon merülni, amit segíteni az impozáns látványvilág, a háborús ütközeteket élethűen idéző hangok, az általunk irányított katona mozgása, vagy éppen az, hogy milyen hatással lehetünk a környezetünkre - ami egyébként már jóideje a Battlefield játékok sajátja és igényli is őket a rajongótábor.

Az új részre sokat javítanak az általunk irányított karakterek megmozdulásain, amit a sokak által vitatott előzetesben is láthattunk, ahol már új mozgásformákat is megvillantottak a DICE munkatársai. Lesz itt minden, amire a harctérünk szükségünk lehet, hiszen ha úgy tartja a kedvünk, akkor beugrunk egy ablakon, a hátunkra fekszünk, hogy úgy lőjük ki az ellenfeleinket, de még arra is lehetőségünk lesz, hogy guggolás közben gyorsabb tempóra kapcsoljunk. 


Vannak viszont dolgok, amik nem változnak: ahogy reagálunk a játékban lévő világra, a világ úgy fog ránk reagálni. Például amikor egy hatalmas füves területen robogunk majd végig, az nem csak a fűszálak hajladozását fogja eredményezni, hanem akár azt is, hogy messziről egy mesterlövész kiszúr minket és tüzet nyit ránk. 

A Conquest módban pedig simán előfordulhat majd, hogy nem csak egymás után egyenletesen robogó katonákat fogsz látni, hiszen a környezet még jobban bele fog szólni a játékmenetbe. Így simán előfordulhat, hogy dombokon botladozó csapattársak követik majd egymást a pont elfoglalásának/megvédésének érdekében, vagy éppen a sárban fognak csúszkálni, mivel ott tenyereltek rá a sprintelést jelentő billentyűre. 


A fegyveres harcokon is finomítani fognak a srácok és azt ígérték, hogy ahova célzol, oda is fogsz lőni, azaz nem lesznek többé véletlenszerűen eltévedő lövedékek. Ráadásul minden fegyveren próbálnak majd úgy egyszerűsíteni, hogy a lehető legkönnyebben tudjuk kezelni, így például a telepíthető fegyvereket sokkal gyorsabban tudjuk majd felállítani. 

A rombolhatóság még az eddigieknél is sokkal dinamikusabb lesz és lényegesen több váratlan történést fog eredményezni. Ehhez mondjuk elég lesz egy tankba bepattanni, majd hirtelen ötlettől vezérelve beparkolni vele egy ellenséges katonák által befoglalt épületbe. Az élmény garantált lesz, ahogy a pusztítás is. 


Ugyancsak érdemes megemlíteni azt a Fortifications rendszert, aminek hála rengeteg katonai eszközt vethetünk majd be a győztes mérkőzés érdekében. Lerakhatunk tankcsapdákat, kifeszíthetünk szöges drótokat, kihelyezhetünk homokzsákokat, amikkel mind-mind meg tudjuk erősíteni az általunk birtokolt épületeket. Ezeket egyébként bármelyik karakterrel meg tudjuk majd tenni. 

A DICE fejlesztői viszont azt is leszögezték, hogy a squad play jegyében minden eddiginél fontosabb lesz a csapattársakkal való összedolgozás. A győzelemhez ugyanis nem lesz elég a kimagasló egyéni teljesítmény, együtt kell majd mozognod a többiekkel és rendszeresen kommunikálnod velük, hogy könnyebben fogást találhassatok az ellenfélen. Ennek érdekében egy pályára belépve automatikusan be fog dobni valamelyik squadba a rendszer és a kommunikációs lehetőségek is jóval nagyobbak lesznek, mint a korábbi epizódok esetén. 


Emlékeztek még, hogy mekkora szívás volt, amikor lelőttek titeket és egy Medic se volt a közelben, vagy éppen arra járt egy, de rátok se bagózott? Szerencsére a Battlefield V ebben is más lesz, mint az eddigiek, ugyanis a squadból bárki újraélesztheti majd frissen elesett csapattársát. Persze, a Medic ettől még nem fog elértéktelenedni, sőt, ő valamivel gyorsabban tudja felszedni a delikvenst, aki ebben az esetben teljes életerővel (!) fog újra csatába állni.

Ami még újdonság, hogy szemtől szembe kell majd néznünk azzal a csapattársunkkal, akit szeretnénk újraéleszteni, viszont hatalmas királyság lesz, hogy sérült barátunk testét akár arrébb is húzhatjuk, hogy ezt biztonságos helyen állíthassuk vissza az élők sorába, amiért egyúttal több pontot is fogunk kapni. 

A Battlefield V október 19-én fog megjelenni PC-re, XBOX ONE-ra és PlayStation 4-re, de az előrendelők már október 16-án belevághatnak a küzdelmekbe.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések