Buffokról, enchantokról és különböző boostokról hallottunk már, de így még sosem növeltünk sebzést.
Nagyon-nagyon furcsa hibára jött rá egy youtuber a Destiny 2 kapcsán. A legendás FPS-ben a Leviathan's Breath ugyanis nagyobb sebzést okoz magasabb képkockasebességnél. Ezt mások is letesztelték, és megerősítették az észrevételt, miszerint a magasabb hertz/másodperc sebességnél extra ticknyi sebzsét okoz az íj.
A Leviathan's Breath, a Monument to Lost Lightsnál kapható nehéz Exotic Void íj, amely eredetileg a játék Shadowkeep kiegészítőjének részeként került be a játékba, és gyorsan metafegyverré vált. A fegyver exotic perkjével, a Big Game Hunterrel egy hatalmas villámot lő ki, amely elkábítja a pajzs nélküli ellenfeleket, így hatékony a megállíthatatlan bajnokok ellen. A másodlagos egzotikus perkkel, a Leviathan's Sigh-gal párosítva egy teljesen kihúzott lövés visszalöki az ellenfeleket, azonban a magasabb FPS-sel játszók itt fedezhetik fel az extra sebzést.
Bár a Destiny 2-nek több ismert FPS-problémája is van, jellemzően azzal kapcsolatosak, hogy magasabb képkockasebességnél több sebzést szenvedünk el. Itt azonban a helyzet megfordult. Egyébként olyan hibával is találkoztak már a játékosok, hogy a magasabb FPS-t használó játékosoknak kevesebb idejük volt kitérni a lézerek elől a Season of the Seraphban, valamint olyan vélemények is voltak, hogy a játékosok a játék más területein is kevesebb sebzést szenvedtek, ha ez az érték alacsonyabb volt. Bár a Bungie nem adott egyértelmű okot a különbségekre, egyesek azt gyanítják, hogy ez a játékmotorral függ össze, amelyet eredetileg a belső képkockasebesség-korlátozással rendelkező konzolos eszközökre tervezett játékokhoz terveztek, ám ezek nem megerősített információk. Dolga tehát van a Bungie-nak bőven, hogy ezeket a bugokat orvosolja.