A League of Legends világát is elérte a koronavírustól való félelem.
Életmód Hírek
A videojátékok egyre több embernél tartoznak a hétköznapi kikapcsolódás körébe, 2016-hoz képest jelentős növekedés látható az idősebb korosztálynál is.
A közösségi jótékonykodás platformot váltott, a régi televíziós műsorok eltűntek, és a gaming szférába költöztek át.
Ha néhány alapszabályt betartunk, akkor semmi baj nincs azzal, ha valaki e-sportolásra adja a fejét.
A célkeresztben ezúttal a skandináv e-sportok sikere, valamint a hazai versenyek idei beosztása lesz.
Egy újabb hatalmas lépéssel kerültünk közelebb ahhoz, hogy az e-sport általánosságban elfogadott sportág legyen.
A mozgás az élet fontos része volt mindig is, a videojátékok megjelenése viszont az újabb és fiatalabb generációknál sok esetben háttérbe szorítja ezt, egy vérbeli gamer mégis tanácsokkal segítene egészségünk és kiegyensúlyozottságunk megőrzésében.
A lelkes véradók még ajándékokra is számíthatnak.
Alighanem az egyik legsúlyosabb mentális probléma ez, amely a gamereket és az e-sportolókat masszívan érintheti, ha nem figyelnek rá oda eléggé.