Érzik, hogy rossz a játék, ezért tovább csúszik a Suicide Squad: Kill The Justice League

Érzik, hogy rossz a játék, ezért tovább csúszik a Suicide Squad: Kill The Justice League

A játék eredetileg május 26-án érkezett volna, már szinte a kezünk között érezhettük.

A hírek egyre rosszabbak és rosszabbak Suicide Squad: Kill The Justice League-gel kapcsolatban. Február végén kaptunk egy gameplay trailert az év első State of Playén, ahol megismertük kicsikét jobban a négy játszható karaktert: Harley Quinnt, King Sharkot, Deadshotot és Captain Boomerangot. Kiderült, milyen játékstílust képviselnek és jobban beleláttunk, mit is várhatunk a játéktól. Ekkor még a megjelenési dátum május 26-ra lett kitűzve, és azt hihettük, már csak hetek kérdése, hogy rátehessük a kezünket. 

Atreus kollégám konkrétan már a virtuális sorba is beállt, amikor érkezett a megdöbbentő hír, hogy ez egy hosszú várakozás lesz, hideg élelmet is érdemes magával vinnie, mert a közösség nagyon nem fogadta jól az előzetest. A negatív visszajelzések pedig elbizonytalanították a fejlesztő Rocksteady Studiost, olyannyira, hogy elcsúsztatták a megjelenést az év végére.

Valószínűleg alaposabban is kielemezték a helyzetet és Twitteren bejelentették, hogy még tovább halasztották a játékot, az új dátum 2024. február 2. Ez biztosan nagyon nehéz döntés volt számukra, de akkor bőven lehetnek gondok a program körül, ha végül erre jutottak. Nehéz elképzelni, hogy csak a rajongói reakciók hatására kell további bő nyolc hónapot dolgozni rajta. Ezt az elméletet erősíti Jason Schreier riportja is, aki arról számolt be, hogy a késés a polírozás miatt történt, és nem a negatív visszhangok miatt.

„Meghoztuk azt a nehéz, de szükséges döntést, hogy időt szánjunk arra, hogy a játék a legjobb élményt nyújtsa a játékosoknak. Köszönjük csodálatos közösségünknek a folyamatos támogatást, türelmet és megértést. A következő hónapokban még rengeteg információt osztunk meg majd veletek és alig várjuk, hogy jövőre belevessétek magatokat a játékba” – írták közleményükben.


AZ ELMÚLT HETEKBEN ÚJ MINISOROZATUNK INDULT, AMIBEN A METAVERZUMMAL, AZ NFT-JÁTÉKOKKAL ÉS A BLOCKCHAIN TECHNOLÓGIÁVAL FOGLALKOZUNK, NE MARADJ LE EZEKRŐL SEM!

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések