Szerencsére nem hagyják magára a játékot, de kérdéses, ki várja meg a javításokat.
Általában nagyon jó érzés, ha ki tudjuk azt mondani, „Én megmondtam!”, ám ez csak azokra a helyzetekre igaz, ha valami pozitív történik. Ugyanis nem kívánok én senkinek rosszat, egyáltalán nem örülök neki, hogy a Redfall így teljesít azok után, hogy többször is aggodalmunkat fejeztük ki. Márpedig kétségtelen, hogy a program nincs jó állapotban, de olyan problémák is vannak vele, amit nem lehet egy frissítéssel csettintésre megoldani. Ezt az Xboxnál is így látják, a cég első embere, Phil Spencer pedig egy interjú során beszélt a Redfall jelenéről és jövőjéről.
Spencer bocsánatot kért és azzal kezdte mondandóját, hogy elképesztően csalódott a fogadtatás és a játék állapota miatt.
„Semmi sem nehezebb számomra, mint csalódást okozni az Xbox közösségnek. Én vagyok az üzletág vezetője, sok barátom van, és sok visszajelzést kapok. Nagyon nehéz nézni, ahogy a közösség elveszíti a bizalmát. Csalódott és mérges vagyok magamra. Minden játékhoz, amit kiadunk, próbakritikákat készítünk, és a Redfall jóval gyengébb értékeléseket kap, mint amire számítottunk. Ez nagyon kiábrándító. Nem szeretnénk olyan címeket kiadni, amelyek 60-as értékeléseket kapnak. Vannak minőségi problémák, és ezeken dolgozunk, de az alapvető visszajelzés, amit [a Redfall kritikákból] kapok, az az, hogy a játék nem valósítja meg azt a kreatív elképzelést, amit szeretne. Ezt nem lehetett volna egy kis halasztással elkerülni. Ettől függetlenül az Arkane Studios egy nagyon tehetséges csapat, amelyik remek játékokat készített a múltban, nagyon szeretem őket, és továbbra is élvezik a maximális támogatásunkat.”
Kitért arra is, hogy a negatív kritikák nem szegik kedvüket, nem engedik el a játék kezét, ahogy a Sea of Thieves és a Grounded esetében sem tették, hanem mennek tovább, és szeretnének egy jó játékot biztosítani a rajongóknak. Éppen ezért dolgoznak a 60 FPS-en is, ami egyébként olyan, hogy kérdésnek nem kéne lennie, és elég furcsának találom, hogy Spencert meglepte az a negatív kritika-áradat, ami a bejelentést követte. Kérdés, hogy van-e még visszaút a Redfall számára, mert egyrészt az első benyomás nagyon fontos, másrészt remek címek érkeznek a következő hetekben is, így a közösség egyre jobban más programok felé fordul majd.
A hivatalos Star Wars-nap alkalmából összegyűjtöttünk nektek öt olyan történetet a messzi-messzi galaxisból, amikkel eddig nem foglalkozott a Disney, pedig simán saját filmeket érdemelnének.
AZ ELMÚLT HETEKBEN ÚJ MINISOROZATUNK INDULT, AMIBEN A METAVERZUMMAL, AZ NFT-JÁTÉKOKKAL ÉS A BLOCKCHAIN TECHNOLÓGIÁVAL FOGLALKOZUNK, NE MARADJ LE EZEKRŐL SEM!
- Minden a metaverzumról
- Az NFT-technológia románca a videójátékokkal
- Az SLP ad neked erőt és mindent lebíró akaratot
- Egy NFT mind felett: A lehetőség, amit te sem akarsz kihagyni
- A web3: elhozza az ‘egy mindenkiért’ helyett a ‘mindenki egyért’
- Gazdálkodj okosan - Exkluzív, kriptos kiadás
- Híd a videojátékok és kripto - A DAO-k szerepe a metaverzumban