Már hónapok óta fejlesztik, most az is kiderült, milyen motoron fut majd a program.
A rajongók nem panaszkodhatnak, mostanában több olyan marveles játékot is piacra dobnak vagy készítenek, amit nagyon várt már a közösség. Például ott van a Marvel's Spider-Man, ami már PC-n is megjelent, majd annak a második része, ami most ősszel érkezik és már előrendelhető, de várunk a Wolverine-játékra is (közben becsúszott egy Midnight Suns is). Ezen felül először ugyan elkaszáltak egy Vasember-játékot, ami miatt kissé szomorúak voltunk, de aztán az EA a segítségünkre sietett és szeptemberben bejelentette, hogy a Star Wars Squadron és a Dead Space remake mögött álló EA Motive egy Iron Man játékon dolgozik. Ezek után, ahogy várható volt, hosszabb szünet következett, majd februárban jelentkeztek ismét a fejlesztők, amikor elárulták, hogy már megkezdődött a lényegi munka a programon.
Most újabb részletek derültek ki, azonban ezek az információk nem közvetlenül tőlük származnak, hanem álláshirdetések alapján jöttek rá a lelkes rajongók, hogy az EA új Iron Man-játéka a Frostbite motor helyett az Unreal Engine 5-öt használja majd. Az EA weboldalán található álláshirdetés alapján egy szoftverfejlesztőt keresnek az új Iron Man-játékhoz, amelyet a leírás szerint „Unreal Engine 5-tel fejlesztenek”. A szerepkörhöz szükséges képzettségek közé tartozik: „Jártasság az Unreal Engine 5 hangrendszerében, beleértve a hangkomponensekkel, hanggrafikonokkal, hangjelzésekkel és az Unreal Blueprints vizuális szkripteléssel való munkát.”
Ezeket olvastad már?
Ezen kívül annyit tudunk róla, hogy egy teljesen új, egyjátékos, harmadik személyű, akció-kalandjáték lesz, ami eredeti narratívával fog rendelkezni. Az elvárásaink már csak azért is lehetnek magasak, mert a projektet az a Olivier Proulx vezeti, aki a Marvel's Avengers és a Guardian of the Galaxy játék producere is volt, tehát tapasztalatnak nincsenek híján. Az Epic Games motorja pedig megadhatja nekik azt az alapot, hogy a játék ne csak izgalmas, hanem lélegzetelállítóan szép is legyen.