A Redfall dobozos kiadása félrevezeti a vásárlókat

A Redfall dobozos kiadása félrevezeti a vásárlókat

Nem csak a fejlesztőknél adódtak problémák, cégen belül másokkal is akadozott a kommunikáció.

Pont ma írtunk nektek arról, hogy a Star Wars Jedi: Survivor PC-s portjával gondok vannak, és akkor említettem, hogy a The Last of Us is ezzel küzdött megjelenéskor. Ám nem csak ezek a címek ütköztek gondokba, mert arról is beszámoltunk nektek néhány hete, hogy a Redfall 2013-as szintet tud majd csak a konzolokon megjelenéskor, vagyis nem lesz elérhető a 60 fps.

Nos, aki nem olvas minket, és erről az információról lemaradt, azt könnyen félrevezetheti a játék dobozos kiadása. Valószínűleg a gyártási folyamatnál csúszott el valami, de a tényen nem változtat, miszerint a Redfall fizikai példányai kiemelik, hogy a játék 60 FPS-en fog futni, ott virít feketén-fehéren a tok hátulján.

Persze nem érdemes rögtön fáklyákkal és vasvillákkal elindulni az Arkane Studios főhadiszállása felé, legalábbis a tok miatt semmiképp, mert ahogy a fenti képen kinagyítva látható, egy fehér matrica is rá van ragasztva, ami felhívja a figyelmet arra, hogy „a 60 FPS-es teljesítménymód nem elérhető a megjelenéskor”. Később egyébként várható, a tervek szerint egy későbbi frissítés során válik majd elérhetővé. A felbontást nem bántja majd, Xbox Series X-en továbbra is játszható lesz 4K-ban, Xbox Series S-en pedig 1440p-ben. A program egyébként május 2-án érkezik, vegyes fogadtatás közepette.


AZ ELMÚLT HETEKBEN ÚJ MINISOROZATUNK INDULT, AMIBEN A METAVERZUMMAL, AZ NFT-JÁTÉKOKKAL ÉS A BLOCKCHAIN TECHNOLÓGIÁVAL FOGLALKOZUNK, NE MARADJ LE EZEKRŐL SEM!

Kövess Minket!



Közvetítések